Isabel Sanchez, 15 anys a l’institut

La Isabel Sànchez és una mestra de l’institut Pere Fontdevila. Ensenya Ciències Socials als alumnes de 1r, 2n i 4t d’ESO.

1- Quants anys fa que treballes com a mestra en aquest institut?

• Fa 15 anys que treballo a l’Ins Pere Fontdevila i 30 anys en total com a mestra.

2- Des de petita desitjaves ser mestra?

• Sí, sempre ho he desitjat ser.

3- Quins altres oficis t’has plantejat fer?

• Cap, des de petita m’ha agradat ser mestra.

4- Quin es el curs que t’agrada més fer?

• Darrerament he fet 4t d’ESO, però també gaudeixo fent 1r i 2n d’ESO.

5- Hi ha alguna experiència divertida que t’hagi passat?

• Un dia vaig xafar l’entrepà d’un alumne que va fer el gest de tirar-me’l. Li vaig prendre de la mà enfadada, el vaig tirar a terra i el vaig xafar. Seguidament em vaig sentir malament i li vaig comprar un altre entrepà a l’hora del pati. Des d’aquell dia no em va vacil·lar més i encara som amics.

6- Quins plans tens per al teu futur professional?

• Continuar  a l’institut fins que em jubili que és el curs que ve. Us trobaré a faltar però tinc ganes de jubilar-me i viure la bona vida: llevar-me quan vulgui, fer el que m’agrada i no tinc temps de fer… Viure.

7- Quins classes fas actualment?

• Ara actualment faig 1r, 2n i 4t d’ESO.

Gràcies per dedicar-nos el teu temps i esperem que es compleixin els teus plans de futur.