Recerca biomèdica i drogues

07/02/17 Ins Pere Fontdevila. Mireia Clotet, Judit Verdaguer i Alejandro Mármol

El passat dia 26 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO van fer una sortida al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona. El departament  de ciències experimentals de l’institut de Gironella va organitzar la sortida.

A les 8 del matí  l’autocar es va dirigir cap a Barcelona i l’hora d’arribada a Gironella va ser a les 14:35. En total van assistir 36 alumnes a la sortida.Els professors que els van acompanyar van ser el Martí Camprubí, la Gloria Gorchs i la Marta Martínez.

L’interès que tenia el lloc que van visitar els alumnes de 3r va ser que els van saber transmetre que les drogues són dolentes per a la salut, que poden causar molts problemes.

La finalitat educativa va voler fer conèixer les conseqüències de les drogues.

La visita els va semblar útil. El alumnes coincideixen però que el millor de la sortida va ser quan van acabar i els van deixar temps lliure al Parc de la Ciutadella de Barcelona. El que menys els va agradar va ser que la xerrada malgrat ser interessant es feia llarga.

Aquesta sortida és recomanable per als alumnes de 3r ESO i és interessant que es repeteixi en altres cursos en aquest nivell.

drogues