“Satisfeta perquè he treballat del que més m’agrada”

L’entrevista a: ISABEL Sànchez

Per Elsa Zamora i Aya Fakher
’Estic satisfeta de la meva vida, perquè he treballat i he estudiat del que més m’agrada’’
Aquesta és una de les sàvies frases que l’ Isabel ha compartit amb nosaltres.
Hem tingut el gust de conèixer a l´ Isabel, una professora de l’institut.

Hola bon dia, avui tenim el plaer de poder parlar amb una professora de l’ institut, que es diu Isabel Sànchez. Aquí us deixem l’ entrevista :

Ens explicaries alguna cosa de la teva vida personal?

Sí, què us agradaria saber?

Tens fills?

Sí, tinc una filla que té 18 anys i estudia arqueologia perquè a la seva mare i al seu pare els agrada molt la història i està molt contenta.

Ens expliques alguna anècdota de la teva infància?

Bona o dolenta?

Bona.

M’ho vaig passar molt bé. Jo era una alumna molt aplicada, m’agradava molt estudiar.

i tenia ben clar des de petita que volia ser mestra.

Com et vas decidir a ser professora d’ història?

Per dues coses, primer perquè m’agraden molt els nens i també perquè m’apassiona la història.

Què fas en el teu temps lliure?

M’agrada molt cuidar el meu  jardí, viatjar amb cotxe, llegir i cosir, com patchwork.

Tens xarxes socials?

Sí, tinc Facebook.

Tens algun hobby?

No, el que ja us he dit abans .

Quants anys fa que ets a l’ institut ?

16 anys.

Has estat a algun altre centre abans que aquest ?

Sí, he estat a alguna escola de primària, a Mataró, Igualada…

i finalment aquí.

Aquest any et jubiles, et sap greu deixar l’institut?

Em fa pena deixar-vos a vosaltres, perquè em feu empipar molt, però també em doneu molta energia i moltes ganes de fer coses maques. Però és clar, tinc moles ganes de llibertat, llevar-me al matí i llevar-me poc a poc, esmorzar poc a poc, això de poder-me aixecar quan vulgui.

En general estàs satisfeta de la teva vida ?

Estic molt satisfeta ,trobo que he tingut molta sort perquè he treballat i he guanyat diners fen el que m’agrada .

Ens donaries algun consell?

Si, us aconsellaria que intenteu estudiar i treballar amb coses que us agradin molt, que us facin felices, treballar és més difícil, però treure-us la ESO… i posar molta passió amb tot el que feu, ni que sigui un examen de matemàtiques, us sentireu molt bé.

D’acord, doncs moltes gràcies Isabel per passar aquesta estona amb nosaltres, t’ho agraïm molt i fins aquí la nostra entrevista.

Gràcies a vosaltres!