Perill: accident

img_20170206_094201

El passat dia 6 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO van fer un taller de dues hores sobre prevenció d’accidents. Va tenir lloc a la sala d’actes i va estar organitzat des de la tutoria. Els alumnes es van dividir en dos grups i el taller no va ser exactament el mateix ja que alguns alumnes ja havien fet alguna activitat similar el curs passat.

El taller va ser interessant perquè ens diuen els alumnes consultats que el representant dels Mossos d’Esquadra els va parlar d’exemples reals.

La finalitat educativa de la visita va ser prevenir futurs accidents ensenyant als alumnes què no havien de fer.

El millor del taller van ser les activitats en les quals van participar voluntàriament alguns del alumnes de 3r d’ESO.

El que menys va agradar va ser que gran part de les coses que els van explicar els semblava ja les sabien o que els les havien explicat anteriorment. De totes maneres va bé refrescar-les ja que sempre hi pot haver un moment en què es baixi la guàrdia.

La situació més remarcable va ser la participació dels alumnes i el que va impactar més van ser els exemples d’accidents que va explicar el policia mitjançant un vídeo. Un exemple d’un cas real va ser el d’un home que volia conduir borratxo però unes persones el van dissuadir i li van cridar un taxi perquè tornés a casa.

El taller és recomanable per  a la gent que no sap què és la seguretat viària o que en saben molt poc ja que poden aprendre molt sobre aquest tema.