INFORME D’AVALUACIÓ ORDINÀRIA

Benvolgudes famílies i alumnes,

Com segurament sabeu pels mitjans de comunicació, l’aplicació d’avaluació del Departament d’Educació no permet generar els butlletins d’avaluació per un mal funcionament que, de moment, sembla irreparable.

Per aquest motiu, us lliurarem un informe intern en el qual consta si l’alumne ha assolit o no totes les matèries del curs. En cas que no hagi assolit alguna matèria, caldrà que vingui al centre durant els dos dies d’avaluació extraordinària (21 i 25 de juny ESO i 2 i 3 de setembre 1r de Batxillerat) segons el calendari penjat a la web del centre i seguint les instruccions que els han donat els professors de les diferents matèries.

Està previst lliurar els informes d’avaluació final amb les qualificacions definitives i la informació sobre el pas de curs el proper 27 de juny. Si continuen les incidències informàtiques i no es poden generar abans d’aquesta data, us informarem de quan estaran disponibles a la web del centre (https://agora.xtec.cat/iespereborrellpuigcerda/). No obstant, a partir del 27 juny els alumnes d’ESO poden venir al centre a consultar les qualificacions de l’avaluació extraordinària.

Perdoneu les molèsties.

Cordialment,