Bones festes d’hivern i Bon Nadal 2018!

L’equip de docents i de serveis del centre INS PERE BORRELL us desitgen bones festes d’hivern i un bon Nadal 2018!

Vers de Nadal: LA SINGLADA

Quan llostreja el cel blavís, el fred crepuscle del matí,
i l’aspre bram del camell desvetlla els més romancers
es van esvaint les ombres que abriguen els pedreguers.
Amb cuita els tendals desornen i es disposen a partir.… Llegeix més»

TOP/LLIBRES

El TOP/LLIBRES és una iniciativa de la comissió ILEC per tal de donar visibilitat al LLIBRE i fomentar el gust per la lectura. Tots els bancs del vestíbul del centre estan ocupats durant quatre dies pels llibres que els alumnes i professors poden mirar, remenar, triar, agafar i endur-se’ls per finalment llegir-los. El vers decasíl·lab del poeta Joan Margarit diu: “ LA LLIBERTAT ÉS UNA LLIBRERIA” i nosaltres volem ser lliures… Llegeix més»

Consell escolar