Els alumnes de 2n d’ESO participen un any més en l’activitat ‘Coneixem les gàrgoles de foc’

Dijous 21 de juny els alumnes de 2n d’ESO van tenir l’ocasió de conèixer de ben a prop l’associació de diables Les Gàrgoles de Foc. Entre els seus membres hi trobem l’alumne de 2n d’ESO A, Guiu Serra, que va col·laborar en tot moment en l’activitat. Aquesta va consistir en formar part de la banda, conèixer tambors i altres instruments de percussió i poder-los tocar i, per altra banda, conèixer millor la manipulació del material pirotècnic.
Enguany l’activitat ha tingut lloc a final de curs, moment en què comencen les festes majors i els correfocs. També com a novetat, els components de les Gàrgoles es van desplaçar fins l’institut i l’activitat es va dur a terme en el Passeig Dalmau.
Podeu veure imatges de l’activitat a la galeria d’imatges de la weeb o accedint-hi a través d’aquest enllaç.