L’alumnat de 2n del grau superior de Condicionament Físic, en el mòdul de Tècniques d’hidrocinèsia, ha dinamitzat una sessió inclusiva per a persones amb discapacitat intel·lectual. Prèviament, havien rebut una formació teòric-pràctica, la formadora de la qual havia estat l’Isa López (directora de Fundació Estany), en què es van tractar aspectes rellevants com: la inclusió, l’empatia, el llenguatge, les barreres per a la inclusió, la salut de les persones amb discapacitat, els beneficis de l’activitat aquàtica, els recursos per fer una activitat més inclusiva i aspectes a tenir en compte a l’hora de preparar les futures activitats a dinamitzar.
L’alumnat ha tingut en compte tot aquest contingut per dissenyar i dinamitzar la seva sessió la qual cosa ha permès aconseguir la finalitat desitjada: viure i compartir una experiència inclusiva amb persones amb discapacitat intel·lectual.
El clima viscut ha estat favorable per ambdós col·lectius, ja que l’aprenentatge i l’empatia han estat presents durant tota la vetllada.