Vuit persones amb discapacitat intel·lectual participen en una sessió d’hidrocinèsia dinamitzada per l’alumnat de 2n del GS de Condicionament Físic

L’alumnat de 2n del grau superior de Condicionament Físic, en el mòdul de Tècniques d’hidrocinèsia, ha dinamitzat una sessió inclusiva per a persones amb discapacitat intel·lectual. Prèviament, havien rebut una formació teòric-pràctica, la formadora de la qual havia estat l’Isa López (directora de Fundació Estany), en què es van tractar aspectes rellevants com: la inclusió, l’empatia, el llenguatge, les barreres per a la inclusió, la salut de les persones amb discapacitat, els beneficis de l’activitat aquàtica, els recursos per fer una activitat més inclusiva i aspectes a tenir en compte a l’hora de preparar les futures activitats a dinamitzar.
L’alumnat ha tingut en compte tot aquest contingut per dissenyar i dinamitzar la seva sessió la qual cosa ha permès aconseguir la finalitat desitjada: viure i compartir una experiència inclusiva amb persones amb discapacitat intel·lectual.
El clima viscut ha estat favorable per ambdós col·lectius, ja que l’aprenentatge i l’empatia han estat presents durant tota la vetllada.