Visita al Museu d’Art de Girona de l’alumnat de 2n de batxillerat

El dia 7 de març les alumnes que cursen Història de l’Art de 2n de Batxillerat han visitat el Museu d’Art de Girona. Guiats per la monitora del museu han observat la col·lecció d’art romànic i gòtic, identificant les característiques d’aquests estils, apropant-se al context de la Catalunya medieval. També observant la catedral de Girona han aplicat in situ tots els coneixements apresos fins ara a les classes que fan a l’institut.

Per finalitzar la visita de dues hores han gaudit de la joia del romànic, el Tapís de la Creació, obra estudiada per preparar les proves de les PAU.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *