Vint alumnes voluntaris de 4t d’ESO participen en el projecte “Apadrina un avi” de Càritas.

Aquest consisteix en relacionar joves estudiants i persones grans que viuen en centres residencials, per lluitar contra la solitud i per  fomentar les relacions entre generacions, a través de visites dels joves als centres. Un cop per setmana, cada jove es reuneix amb la persona gran apadrinada i junts comparteixen converses, passejades i realitzen activitats diverses.

Enguany hi han participat 62 joves i 52 avis i ha estat un èxit. Esperem que els joves es quedin amb la satisfacció d’haver conegut una persona que els quedarà en el record.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *