La Maria Planella Martínez de 2n d’ESO entre els guanyadors del concurs de relat breu de la Coca-Cola

La Maria Planella Martínez de 2n ESO B ha quedat guanyadora de la 59ª edición del Concurso Jóvenes Talentos de Relato Corto juntament amb 54 alumnes més de tot Catalunya. L’entrega de premis tindrà lloc el 25 de maig a PortAventura i, a més a més, es donarà a conèixer la classificació final.

El concurs va tenir lloc el dia 23 de març a la Universitat Politècnica de Girona i, la Maria hi va participar juntament amb 8 alumnes més. El concurs premia els millors relats breus que, enguany, havien d’incloure la següent  inscripció: “Era necesario parar el tiempo”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *