Taller de prehistòria a 1r d’ESO. Poblat neolític de La Draga

El dimarts 26 i el dimecres 27 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van visitar les cabanes Neolítiques del Parc de la Draga i el Museu Arqueològic de Banyoles. Els coneixements estudiats i treballats a l’aula, es poden veure i fer treball de camp. Els monitors de l’Arqueolític porten a terme uns tallers de manera didàctica i lúdica per consolidar l’aprenentatge dels alumnes, i mostrar les troballes tant importants i interessants del nostre entorn. El poblat Neolític és dels més singulars d’Europa i dels més antics de la Península Ibèrica. El museu Arqueològic té una gran col·lecció de peces molt interessants, i cal fer esment entre altres, de la Mandíbula de Banyoles. Ha estat una sortida molt profitosa i el bon temps ens ha acompanyat i fins i tot hem gaudit de l’acompanyament dels ànecs a la vora de l’estany.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *