Sortida dels alumnes de 2n del CFGS a l’Open Banc Sabadell 2019 (Trofeu Comte de Godó)

El passat 24 d´abril els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior van assistir al torneig de tennis Comte de Godó disputat al Reial Club de Tennis Barcelona. Aquesta és una competició dins del circuit de la ATP amb categoria de 500. Aquesta sortida ja s’ha convertit en una tradició en el grau superior, on any rere any es deplacen professores i alumnes a veure les instal·lacions i poder gaudir de diferents partits de tennis d’alt nivell.

Els alumnes, que han estat tot aquest any acadèmic cursant l´assignatura d’Implements , van poder veure i viure tennis d´alt nivell, en unes instal·lacions immillorables i una organització impecable d´un esdeveniment esportiu de grans dimensions.

Enguany hi participen 4 jugadors top ten de l´ATP, i la resta disposen també d´un gran nivell tenístic.

Va ser una jornada magnífica, marxant ben hora de Banyoles i arribant cap al tard, després d’haver gaudit d’una bona jornada i els alumnes van estar agraïts de poder-hi assistir.