Sortida a la neu dels alumnes dels cicles formatius

El passat divendres 19 de Març tots els alumnes dels cicles formatius del centre van portar a terme una sortida: l’esquiada a la Masella, on van passar-hi tot el dia fent diferents activitats. Aquesta sortida va ser organitzada i preparada pels alumnes de 2n de TSEAS.

Durant el matí  els alumnes van tenir classes d’esquí o snow depenent de la modalitat que haguessin triat. En aquestes classes amb monitoratge van poder aprendre petits conceptes i consells per poder millorar el seu nivell tècnic.

A la tarda van poder plaure lliurament de la sortida amb els seus amics i amigues de la classe per les pistes d’esquí. Si no volies continuar esquiant els alumnes de 2n de TSEAS van organitzar  diferents activitats a les quals podia accedir-hi tothom.

El temps va ser bo, tot i que feia fred i en algun moment va nevar. Va permetre gaudir a tots els alumnes d’una  meravellosa estada a la Masella.

Tots els i les alumnes de 2n de TSEAS estem molt contents de com va anar la sortida. Vam poder gaudir d’un dia diferent, on ningú va patir cap lesió greu i tothom va poder passar-s’ho molt bé.

Alumnes 2n TSEAS