Quatre alumnes del centre guardonats a la XV edició de la Setmana de la Ciència del Pla de l’Estany

Del 8 al 17 de novembre es va celebrar al Pla de l’Estany la quinzena edició de la Setmana de la Ciència sota el lema “118 elements, 150 anys de Taula Periòdica”.

Durant aquestes setmanes els instituts de la comarca organitzen exposicions i participen en xerrades i activitats de divulgació científica i de coneixement del medi .

En l’edició d’enguany quatre alumnes del nostre centre han rebut un reconeixement pel seu treball, la Selma López i en Miquel Boix de 4t d’ESO, han estat els guanyadors del cartell que s’exposa a tots els centres de secundària i que il·lustra aquestes jornades. A més a més, la Llum Hidalgo de 2n d’ESO i en Pau Hidalgo de 4t d’ESO han guanyat el premi de la marató fotogràfica.

En l’edició d’enguany cal destacar la gran participació dels alumnes de l’Institut en les diferents activitats que s’han proposat.

Moltes felicitats al participants i als guardonats!

Per cert aquí podeu veure les creacions guanyadores:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *