Premis del booktràiler

Avui els alumnes de 3r d’ESO han asistit a una sessió de cinema molt especial. I és que han pogut veure els booktràilers que han creat durant el tercer trimestre a la gran pantalla. I no només això, sinó que s’han repartit premis. Tot seguit podeu veure els tres vídeos guanyadors.

Primer premi: Valeria Ibañez, Sara Oliva i Alisson Arenas

Segon premi: Pau Pera, Jana Puerto, Fatumata Dumbuya, Aisatou Kebbeh i Alessandra Chirinos

Tercer premi: Emma Sala, Ferriol Camps, Maia Palumbo, Rania Hounchou, Marta Boix i Lei Hostench

Moltes felicitats a tots els alumnes de 3r d’ESO!!

Després de veure els booktràilers hem pogut anar al Caixaforum a veure l’exposició: Art i mite. Els deus d’El Prado. Deus, herois nimfes, sàtirs i altres personatges mitològics ens han fet reviure les seves històries a través de les grans obres d’art que han vingut a Girona des del museu d’El Prado.