Acte de comiat de 4t d’ESO. Promoció 2018-2022

Dimecres 21 de juny, darrer dia del curs 2021-2022, es va celebrar al Teatre Municipal de Banyoles el comiat de l’alumnat que ha cursat 4t d’ESO.

L’acte de comiat de la promoció va començar amb unes paraules de la Isabel Feliu, directora del centre, i a continuació l’Ona Anglada, exalumna del nostre institut, professora de Comunicació Audiovisual a la Upf, directora de la sèrie de TV3 “Les de l’hoquei” i activista d’Amnistia Internacional,  els va explicar la seva la seva trajectòria personal i acadèmica. També, van intervenir els tutors de 4t d’ESO- la Sara Cabarroques, en Jaume Vila, en Pep Martos i la Gemma Caja, i alumnes de diferents grups, la Rabab Lakaab, l’Elisenda Marias, la Sylvia Robinson i l’Abril López.

Per concloure l’acte, es va procedir al lliurament d’un pergamí que contenia dedicatòries dels professors i una foto del grup tutoria.

En tornar al centre, professors i alumnes van compartir un refrigeri, van poder intercanviar les darreres impressions i acomiadar-se definitivament dels alumnes que el curs vinent no seguiran la seva formació en el nostre institut.

Molta sort a tothom!