Olimpíada Catalana de Física

El passat divendres 5 de març es dugué a terme la primera prova de l’Olimpíada Catalana de Física de forma telemàtica. Es varen seleccionar 48 alumnes dels 198 participants. D’aquests seleccionats, tres són alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre: en Raul Ciobanu, l’Aniol Juanola i l’Abril Pradas.
.
El divendres 26 de març tots tres van participar a la prova classificatòria de l’Olimpíada Catalana de Física. La prova tingué lloc de forma telemàtica supervisada. L’Aniol Juanola va superar aquesta prova. Per tant, és un dels 13 seleccionats per participar a l’Olimpiada Española de Física que es realitzarà el 23 d’abril. Volem felicitar l’Aniol, en Raul i l’Abril!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *