L’alumnat de Emprenedoria de 4t guanya la 35 edició del Concurs Escolar del Grup Social ONCE

La proposta presentada per l’alumnat d’Emprenedoria de 4t d’ESO, coordinats per en Joan Carol,  ha estat seleccionada com a guanyadora de Girona en la 35 edició del Concurs Escolar del Grup Social ONCE que, en aquesta ocasió, ha convidat als docents i estudiants a aportar idees per convertir el temps de l’esbarjo en una oportunitat lúdica i educativa que no provoqui l’exclusió per raons de diversitat o discapacitat.

Les bases del concurs demanava a l’alumnat de l’ESO, FP i Batxillerat l’enregistrament un videoclip musical, d’un minut de durada, amb un petit guió. Podeu veure la producció guanyadora:

Es tracta d’un programa de sensibilització educativa que va arrencar el passat mes d’octubre amb la intenció que l’aula treballi de manera activa el canvi d’actituds i l’actuació dels estudiants per mantenir una convivència respectuosa, especialment en aquest moment lúdic, el pati, evitant que es converteixi en el contrari.

Però encara no ha acabat el recorregut d’aquesta experiència, ara passaran a la següent fase, l’autonòmica. La resolució es coneixerà al mes d’abril. Els guanyadors absoluts d’aquesta edició, gaudiran durant un cap de setmana a Madrid del Campus ‘Per mi i per tots els meus companys’, en què viuran moments plens d’activitats i experiències innovadores, amb visites culturals i tallers.

Bona feina i des d’aquí l’enhorabona i molta força per seguir endavant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *