L’alumnat de 2n d’ESO realitza el crèdit de síntesi a l’Observatori Astronòmic Albanyà

Els alumnes de 2n d’ESO han iniciat el crèdit de síntesi fent una estada a l’Observatori Astronòmic Albanyà, on han pogut
descobrir un dels cels més purs de tota Europa, sense contaminació lumínica.
L’Observatori està equipat amb el telescopi més gran de les comarques de Girona i permet realitzar una observació nocturna molt especial.

al llarg d’aquests dos dies els alumnes han realitzat moltes activitats:

• Observatori solar han vist els diferents aspectes del sol amb els telescopis preparats amb filtres solars, com la seva cromosfera, la fotosfera i les seves taques i protuberàncies en directe.
  • Observatori nocturn
  • Mural dels sistema solar
  • Simulador espacial: han observat les parts que ha de tenir un coet per anar a la Lluna i han creat el seu propi coet.
  • Gimcana d’astronautes-missió espacial.

Les activitats continuen al centre durant tota la setmana.