Jornada recreativa pels alumnes de 2n ESO

Els alumnes de 2n del CFGS, dins del mòdul de Projecte, han preparat una jornada recreativa pels alumnes de 2n d’ESO de l’INS Pere Alsius.

La jornada ha consistit en un gran joc, el qual estava format per 50 proves recreatives.La temàtica de la jornada era el medi ambient. En aquesta activitat s’ha fomentat el treball cooperatiu entre els diferents grups participants, ja que l’objectiu final era aconseguir fer un puzzle.

Al llarg de 3 hores els alumnes de 2n ESO han disfrutat treballant cooperativament per assolir l’objectiu plantejat pels alumnes de 2n de CFGS. Tots els alumnes han disfrutat molt de la jornada.

Felicitats als alumnes de 2n CFGS i a les professores del mòdul de projecte per una jornada molt ben pensada i organitzada.

Ens veiem al proper projecte, el divendres 03 d’abril, en aquest cas, per celebrar amb tot l’institut, el dia Mundial de l’Activitat Física.