Ja arriba el crèdit de síntesi dels alumnes de 2n CFGS

El divendres dia 22 de març els alumnes de 2n CFGS d’Animació d’activitats Físiques i Esportives han organitzat una jornada esportiva dins del seu crèdit de síntesi. Aquesta jornada va dirigida a tots els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut.

Cada any la jornada gira al voltant d’un centre d’interès i aquest any estarà ambientada en el món del còmic, més concretament en el conte d’Astèrix i Obèlix i els Jocs Olímpics .

L’activitat es realitzarà al parc de la Draga on els alumnes podran gaudir d’un matí d’activitats variades i divertides a la natura . Esperem que disfrutin tant com els alumnes ho estan fent preparant-la.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *