Informacions generals del curs 2019-2020

S’inicia un nou curs que afrontem amb il·lusió i amb el compromís d’oferir un bon servei educatiu.

Us fem arribar les següents informacions sobre l’inici del curs 2019-2020 i el final del 2018-2019:

5 de setembre:
    •   de les 11.00 a les 12.00: Recepció de l’alumnat de 1r d’ESO (no hi haurà transport escolar)

12 de setembre:

• a les 9.15: Acollida de l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO que s’incorpora per primera vegada al centre.
    • de 9.45 a 11.00: Presentació del curs per l’alumnat d’ESO (hi haurà transport escolar, podeu consultar l’horari especial del dia 12 i l’horari habitual a la web del Consell Comarcal )
    • de 11.45 a 12.45 Presentació del curs per l’alumnat de batxillerat, cicles formatius i ensenyaments esportius diürn.
    • a les 17.00 Presentació del curs per l’alumnat d’ensenyaments esportius nocturn.
13 de setembre:
    • a les 8.40: Inici de les classes d’ESO, batxillerat, cicles formatius i ensenyaments esportius diürn.
    • a les 17.00 Inici de les classes d’ensenyaments esportius nocturn.

17 de setembre:

• a les 20.00: Reunió de les famílies de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO amb el/la tutor/a.

18 de setembre:

• a les 20.00: Reunió de les famílies de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO amb el/la tutor/a.

19 de setembre:

• a les 20.00: Reunió de les famílies de l’alumnat de batxillerat, cicles formatius i ensenyaments esportius amb el/la tutor/a.

Exàmens de setembre de 1r de batxillerat. Matrícula

Aquells alumnes de 1r de batxillerat que han suspès alguna matèria al juny tindran una nova oportunitat per recuperar-la els dies 2 i 3 de setembre realitzant una prova extraordinària en la data i hora que indica el següent calendari:

5 de setembre a les 10.00h del matí es lliuraran les qualificacions finals.

• Promoció a 2n de batxillerat. Es podran matricular del 2n curs els alumnes que hagin aprovat totes les matèries de primer o que els quedin 1 o 2 assignatures pendents.
      • Alumnat que no superi 1r de batxillerat. L’alumnat a qui li quedin 3 o 4 assignatures no aprovades pot matricular-se només d’aquestes assignatures (mantenint la nota d’aquelles matèries que hagi aprovat) o pot optar a repetir tot el curs sencer. Amb més de 4 matèries suspeses, s’ha de repetir tot el curs.

9 i 10 de setembre de 9.00 a 14.00: Matrícula de l’alumnat de batxillerat que tenia matèries pendents de 1r curs.

Llibres de text

Trobareu tota la informació a www.iesperealsius.cat a secció llibres.

AMPA. Quota 2019-2020

L’AMPA de Institut Pere Alsius ja va informar que per facilitar la gestió de les quotes de soci, aquestes s’abonaran en el moment de fer la comanda de llibres a la web d’IDDINK.

Els socis de l’AMPA gaudeixen d’un descompte en la compra de llibres reutilitzats (Ecobooks) , que representa un estalvi aproximat per alumne de 150 euros.

Les famílies que NO siguin sòcies de l’AMPA podran accedir a la compra de material i llibres nous a través d’IDDINK com fins ara a preu de mercat,  però no podran gaudir de l’estalvi que representa l’ús de llibres reutilitzats (ecobooks). Aquelles famílies que no usin aquest servei hauran d’abonar el cost del material propi de centre directament a la secretaria de l’institut.

Us recordem que la quota anual de l’AMPA és de 30 euros per família.

Activitats extraescolars

Aquestes són les activitats extraescolars d’idiomes que es proposen des de l’AMPA. Podeu trobar la informació completa a la web del centre www.iesperelasius.cat a la secció Serveis: Activitats Extraescolars Idiomes i Programació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *