IFE AMIE

“L’aigua no cau del cel.” Sota aquesta frase s’estan fent activitats i projectes de conscienciació amb l’alumnat.

Des de l’IFE, s’ha fet una activitat ben aplicada a les nostres tasques de manteniment i que ha fet obrir els ulls sobre el consum d’aigua als nois i noies. El grup d’alumnes de 1r d’IFE han posat brides a les diferents aixetes l‘institut: lavabos, tallers i vestidors. També s’han posat ampolles d’aigua als dipòsits de les cisternes perquè aquestes no s’omplin tant i no es perdi tanta aigua en els wc. Tot això acompanyat dels càlculs de consum d’abans i després de l’acció. Un treball molt productiu i de sensibilització dels i les alumnes cap a la comunitat educativa, per a la sequera que estem patint.

Una molt bona feina alumnat de 1r, perquè “cada gota compta”.