Els relats de l’Helena Yani i en Jordi Mach de 1r d’ESO han estat premiats en el VI concurs“Això pinta bé!”

Els alumnes de primer d’ESO han obtingut dos premis en el VI concurs de dibuix i relats: AIXÒ PINTA BÉ!, dels Programes Pedagògics i Divulgatius, promogut per la Diputació de Girona.

L’Helena Yani i en Jordi Mach han estat finalistes del programa “Del mar als cims”.  L’Helena ha estat premiada pel seu relat “La invasió de les àguiles” i en Jordi pel seu conte “El guardià del bosc“.

Una representació d’alumnes de primer, acompanyats de les professores responsables, van recollir els premis el passat 31 de maig a la Diputació. Només ens queda felicitar a tots els alumnes participants, que han estat molts i han fet uns treballs de gran nivell. Moltes felicitats a tots a totes!!!!

El concurs estava obert als alumnes de tots els centres educatius que han participat en els programes pedagògics de la Diputació de Girona, els quals relacionen els alumnes dels centres educatius amb els centres de conservació, difusió i interpretació del patrimoni natural i cultural del territori, i incorporen valors per aconseguir la sensibilització i la responsabilització dels escolars amb el medi ambient, el patrimoni cultural i la memòria històrica.

Podeu trobar més informació a:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *