Els alumnes del nivell inicial de socorrisme a l’intersalvament de Barcelona

Els alumnes del nivell inicial de socorrisme van assistir el dimecres 21 a la competició d’intersalvament piscina al CN Montjuic de Barcelona.

Aquesta competició es realitza entre els diferents instituts públics de Catalunya que imparteixen els Ensenyaments Esportius de l’especialitat de Salvament i Socorrisme. Cada any se’n celebren 2, coincidint amb el nivell inicial (intersalvament piscina) i el nivell final (intersalvament platja) i és organitzat per un institut diferent.

Els alumnes van poder practicar en una situació real de competició tot allò que estan aprenent amb els professors del bloc específic dels seus ensenyaments (professors de la Federació Catalana de Salvament i la Creu Roja). Durant el matí es van poder veure proves com el supersocorrista, combinada de 50 metres o les proves de relleus mixtes.

Els alumnes van disfrutar molt, i destacar els 2 podis per les dues noies que hi ha al curs.
Tot i que no és el més important, l’institut va quedar 3r classificat en la competició general.
Aquest curs l’intersalvament platges es farà a Banyoles i el modificarem per poder-lo portar a terme a l’estany; concretament el divendres 17 de maig de 2019. Aquest és un dels actes inclosos en la celebració del 20è aniversari dels cicles formatius de l’institut.