Els alumnes del cicle inicial de Salvament campions de l’Intersalvament 2019

El passat dijous els alumnes del nivell inicial de Salvament i socorrisme es van desplaçar fins a la piscina de la Blume (Secretaria General de l’Esport) a Esplugues de Llobregat per a competir en el 4rt Intersalvament piscina.

I què és l’intersalvament? doncs una competició interna entre tots els alumnes d’instituts públics de Catalunya que imparteixen aquesta modalitat. Els alumnes ja porten més de tres quartes parts del curs i han vist les diferents proves de salvament esportiu així com està organitzada una competició. En aquest campionat els alumnes poden portar a la pràctica el que està aprenent a les aules i a les respectives piscines.

Aquesta vegada calia madrugar (vam sortir de Banyoles a les 6 A.M.) per arribar ben d’hora a les instal·lacions de l’escola catalana de l’esport. A les 9 hores començaven les competicions: 100 m. combinada, 100 m. arrossagament,  100 m. supersocorrista, relleus d’arrossegament es van anar succeïnt al llarg de tot el matí.

Tant els nois com les noies de l’institut van competir molt bé, i tot i que el resultat és el de menys, al final de la jornada van aconseguir vàries medalles i un meritori 1r lloc en la classificació final per instituts.

Enhorabona per l’esforç i la brillant participació a tots els alumnes de l’institut.