Els alumnes de CTMA de 1r de Batxillerat participen en els Tallers Argó de la UAB

El divendres 5 d’abril els alumnes de Ciències de la Terra de 1r de Batxillerat guiats per professorat dels Graus de Ciències Ambientals i de Geologia de la UAB, van participar en dues activitats relacionades amb les Ciències de la Terra i el Medi Ambient:

L’energia i el medi ambient

Els models de generació i consum energètic representen un dels aspectes més importants en les polítiques de gestió del medi ambient avui en dia, i ho seran cada vegada més, a mida que els recursos fòssils es vagin exhaurint.
Van realitzar un recorregut a través del Campus de la UAB per mostrar i comentar diferents mesures i instal·lacions d’estalvi i eficiència energètica que s’hi poden trobar.

Condicionants geoambientals i aigües subterrànies

En aquest cas, van poder “experimentar” el tipus de treball de camp que desenvolupa habitualment l’alumnat de Ciències Ambientals, així com el de Geologia de la Universitat. Es van aproximar a les visions sistèmiques de l’entorn més immediat. Entendre de quina manera els processos geològics (geomorfològics i hidrogeològics) i climàtics actuen conjuntament i interaccionen amb els sistemes biològics.