Els alumnes de batxillerat participen en la Geogimcana de la UAB

El divendres 16 de novembre els alumnes de batxillerat van participar en la Geogimcana, una activitat lúdico-científica que organitzen la facultat de Geologia i l’ICE de la UAB.

L’activitat es va desenvolupar al llarg del matí al Campus de la UAB, on l’alumnat, en grups d’entre 7-8 persones van cercar amb l’ajuda d’un mapa un total de 5 punts on van realitzar proves de caire geològic, com ara la identificació de roques, minerals, fòssils, nivell freàtic…

Aquestes proves van servir per a introduir alguns conceptes científics per part dels controladors que trobaven a cada punt. Els controladors donaven, a més, les instruccions per a superar la prova i al final en valoraven els resultats. Es fomenta a través d’una certa competició que hi hagi una introducció de coneixements de forma diferent a la convencional, lúdica i fomentant el treball en equip.

Podeu veure imatges de l’activitat a la galeria d’imatges de la web o accedir a través d’aquest enllaç.