Els alumnes de 2n del Grau Superior de TSEAS elaboren una mascota

Els alumnes de segon curs del cicle formatiu de grau superior  de TSEAS (Tècnic superior en ensenyament i animació socioesportiva) han elaborat varies mascotes i les han sotmès a votació amb els diferents alumnes de l’institut.

El projecte, que s’emmarca dins el mòdul 14 dels citats estudis, ha tingut diferents fases. Una primera fase de cerca i recopilació d’informació per tal que la mascota que dissenyessin fos representativa del centre, l’entorn i la pròpia ciutat i comarca.

Durant la segona fase els alumnes van dissenyar i construir les mascotes reutilitzant materials com cartrons, papers de diaris, llaunes, ampolles i material divers.  Per últim, durant la tercera i última fase, els alumnes han dissenyat cartells per donar a conèixer la seva mascota per tot l’institut,  han elaborat un making-off  del procés i han creat una plataforma per on podeu veure els diferents vídeos i votar la mascota que més us agradi  (link adjunt).   Les mascotes restaran exposades a l’entrada del centre fins que el període de votació finalitzi.

Aquest projecte ha permès als alumnes desenvolupar habilitats cooperatives, d’iniciativa personal, construcció d’entorns digital, presa de decisions i lideratge, habilitats molt demandades en el món laboral actual. A a més a més,  en estades  i activitats esportives, lúdiques i recreatives  es sol dissenyar un símbol que uneixi a tots els nens i nenes que participen en aquell esdeveniment, cosa que durant el futur professional immediat de ben segur el serà d’utilitat.

Per veure el resultat us convidem a veure els vídeos i que voteu