Els alumnes de 2n del CFGS protagonistes en el Rodajoc del Pla de l’Estany

Com ja fa uns quants anys els alumnes del grau superior d’Animació d’activitats físiques i esportives son els encarregats d’organitzar i dinamitzar els jocs en la diada del Rodajoc del Pla de l’Estany.

El Rodajoc és un programa que recupera jocs tradicionals de diferents cultures, com a font d’intercanvi de valors i realitats mitjançant un recurs molt atractiu pels nens/es, el joc. L’apropament a altres cultures es dóna a partir de la pràctica d’una gran varietat de jocs que enriqueixen l’experiència de l’alumnat.

Des del curs 2009/10 es porta a terme al Pla de l’Estany gràcies al compromís dels centres educatius, el Consell Esportiu del Pla de l’Estany, l’Institut Pere Alsius i Torrent, el Servei Educatiu del Pla de l’Estany, el Pla Educatiu d’Entorn Banyoles-Porqueres, la Diputació de Girona i l’Ajuntament del municipi on es realitza l’activitat.

Aquest any es va fer a Serinyà el dijous 14 de març, sota un sol radiants i a on els alumnes de 3r de primària de la zona van poder disfrutar de diferents jocs al llarg del matí.

Podeu trobar més informació, imatges, … a l’enllaç: http://www.ceplaestany.cat/Esportescolarifamiliar/Rodajoc.aspx