EL DIVENDRES 20 DE DESEMBRE ELS ALUMNES DE 3r D’ESO D’EMPRENEDORIA VENDREM PRODUCTES EN EL MARC DEL PROJECTE ZERO PLÀSTICS

Els alumnes de l’optativa d’emprenedoria de 3r d’ESO  estem concienciats amb l’excés de residus que afecten el nostre planeta, així que estem fent un projecte que tracta de reduir plàstics i reutilitzar-ne els que ja tenim.

Aquest  divendres  20 de desembre hi haurà una parada a l’entrada de l’Institut  on  vendrem  3 tipus de productes:

1- Bosses per a entrepans per a evitar utilitzar paper d’alumini, plàstic…  (producció pròpia)

2- Arracades fetes amb plata i plàstic reciclat  (producció pròpia)

3- Filtre d’aigua portàtil extraíble que purifica l’aigua de l’aixeta. Filtra 300L d’aigua i ens permet un estalvi de 7 Kg. en ampolles de plàstics. Al final del seu ús es pot reciclar.