Dimecres d’activitats en el Ensenyaments Esportius de Futbol

Aquest passat dimecres els alumnes del grau mig de futbol (1r nivell) i del grau superior de futbol han realitzat dos activitats diferents;

Els alumnes de primer nivell dins del crèdit d’entrenament esportiu van realitzar una sessió pràctica en la qual es van tractar alguns  continguts relacionats amb l’escalfament  específic en el futbol.

L’objectiu de la sessió va ser desenvolupar dos escalfaments amb diferents objectius:  un de caire preventiu dirigit a categoria juvenil  i l’altre en el qual es van plantejar exercici de mobilitat articular i part específica es va plantejar tasques relacionades amb elements tècnics-tàctics amb pressa de decisió simple.

Els alumnes de grau superior de futbol van tenir una xerrada – taller dins del crèdit de metodologia específica amb l’entrenador Jordi Boix, tècnic superior en futbol, exalumne de l’institut i actualment a l’escola de futbol de Bosc de Tosca. Els va explicar l’organització i la metodologia d’entrenament que estan intentant instaurar al club, així com la nova eina (basada en càmeres al camp) metodològica que estan utilitzant per tal de fer un seguiment dels entrenaments i partits (inclús sentats des del sofà de casa), millorar la formació tant d’entrenadors com de jugadors.