Dilluns 3 de desembre: Encesa dels llums de Nadal: Mapping elaborat pels alumnes de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO del nostre centre, sota el guiatge d’en Roger Fabregat i en Eduard Casadevall professors de la matèria de Tecnologia, han elaborat un mapping sobre el lema “Banyoles és Nadal” que es presentarà eldilluns 3 de desembre a les 7 de la tarda a la Plaça Major, durant l’acte d’encesa dels llums de Nadal.

Seguidament a l’encesa dels llumshi haurà una xocolatada popular. L’acte estarà ambientat amb una cantada de Nadales a càrrec de l’Agrupació Coral Veus de l’Estany i hi haurà efectes de llums amb làser i colors.

Encara no tenim imatges, però en breu les incorporarem, i podrem observar la bona feina realitzada per l’alumnat de 4t.