Crèdit de síntesi dels alumnes del CFGS: jornada esportiva amb els alumnes de 1r i 2n ESO de l’institut

Ahir divendres 22 de març els alumnes de 2n del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives van fer la part pràctica del seu crèdit de síntesi. Després de vàries setmanes d’estar treballant de valent el projecte a l’aula i de presentar-lo davant de tribunal ara tocava posar-lo en pràctica.

Aquest any el crèdit de síntesi girava entorn el món de còmic i els alumnes de 2n de CFGS van decidir ambientar la jornada en el còmic d’Asterix i Obelix, més concretament en el còmic dels Jocs Olímpics. Els alumnes van ambientar el passadís d’entrada de l’institut amb dibuixos gegants dels protagonistes del còmic, i així mateix van fer-ho al Parc de la Draga de Banyoles. També es van disfressar d’antics romans.

Els alumnes del 1r cicle d’ESO de l’institut van poder practicar jocs de l’antiguitat ambientat a l’actualitat, van gaudir d’uns monitors que els feien participar en els diferents jocs que els presentaven, van disfrutar en tot moment i van acabar el matí cansats però molt contents. Inclús alguns es van poder endur una corona de llaurer com a premi final.

Podeu veure imatges del crèdit de síntesi a l’instagram de l’institut: https://www.instagram.com/perealsius/