Comunicat informatiu sobre les afectacions del tancament del centre

Abans de res uns volem agrair la vostra col·laboració i disponibilitat per gestionar el tancament excepcional del centre.

Estem atents a les instruccions del departament que van arribant de mica en mica, i hem d’entendre que és complex gestionar aquesta situació, per això us demano paciència i tranquil·litat.

Us arribar les següents informacions:

Exàmens programats:

• Tots els exàmens programats en el període de tancament del centre han quedat
    • Un cop es reprengui l’activitat habitual es procedirà a la seva reprogramació.

Lliurament de notes:

• Es lliuraran el butlletins de qualificacions als grups que encara no les han rebut durant la primera setmana que es reprengui l’activitat lectiva.

Tasques proposades a l’alumnat per a realitzar durant el període de tancament del centre.

• En les instruccions rebudes des del departament queda palès que no és un període de vacances escolars, però també se’ns ha fet arribar que no es pot substituir la docència presencial per un sistema a distància.
    • Això no implica que l’alumnat pugui realitzar tasques acadèmiques per mantenir el nivell i consolidar aprenentatges.
    • El professorat està treballant per preparar aquestes tasques de consolidació.
    • L’alumnat pot aprofitar per realitzar tasques que ja té encomanades: lectura de llibres i treball sobre aquest, treball de recerca,…
    • Abans del dimarts 14 de març us farem arribar informació de les tasques que el professorat encomana a l’alumnat.

Pràctiques a l’empresa de batxillerat:

• Podreu fer la inscripció presencialment, tal i com s’havia previst, un cop es reprengui l’activitat lectiva.

Exàmens de Cambridge:

• S’amplia el termini d’inscripció als exàmens de Cambridge (First i Preliminary) fins dijous 16 d’abril. Els tràmits els podreu realitzar presencialment tal i com s’indica a la web del centre.

Activitats suspeses:

• el taller “Aprendre a parlar millor en públic” de 1r de batxillerat
    • la jornada de treballs de recerca del Pla de l’Estany
    • l’estada lingüística a Dublín a 4t d’ESO
    • l’intercanvi amb Bèlgica a 2n d’ESO.
    • les activitats del dia mundial de l’activitat física per impossibilitat d’organitzar-les.