Comiat 4t d’ESO. Promoció 2016-2020

El divendres 19 de juny els alumnes de 4t d’ESO van assistir a l’institut per acomiadar-se de l’etapa educativa. Per franges, en horaris diferents i amb les mesures protocolàries marcades pel Departament d’Ensenyament, van anar a les respectives aules on es va produir un moment molt esperat: el retrobament presencial amb els companys i companyes  i les tutores.

Després d’uns mesos farcits de videoconferències, trucades telefòniques, missatges de correu i de Whatsapp es van llegir parlaments de comiat i es van recordar experiències viscudes a l’institut a través d’un vídeo, que recollia una selecció d’instants de 1r d’ESO fins a 4t d’ESO. A més, el professorat va fer-los arribar unes dedicatòries molt encoratjadores i emotives.

De ben segur que no va ser el comiat desitjat per tots, però també és cert que les imatges, les mirades, els gestos i les paraules a l’aula van donar-li un valor afegit a aquest petit acte de comiat.

Desitgem que tots tingueu molta sort en el camí escollit!