Ara més que mai, ens centrem en el procés d’orientació de l’alumnat de 4t d’ESO

Els i les alumnes de 4t d’aquí pocs mesos hauran de decidir quina formació volen continuar una vegada hagin acabat l’ESO. Per això, des del Departament d’Orientació, de les tutories i de tot l’equip docent, s’està treballant per tal que l’alumnat estigui ben informat i els sigui més fàcil prendre la decisió.

Aquest procés ja va començar el curs passat, i aquests mesos hi concentren més esforços i hi dediquem més temps. Les activitats són diverses, des de visites a diferents espais (clinica, expojove…), xerrades d’experts universitaris, de professionals, d’alumnes més grans que ens expliquen les seves vivències, tallers per prendre decisions, el  treball amb les famílies etc.

Aquí hi ha una petita mostra d’algunes de les activitats realitzades fins ara. Anirem publicant-ne més.