Visita a ludoteques

Dimarts 28 de febrer l’alumnat de 1r i 2n de CFGS d’Educació Infantil  va visitar dues ludoteques. Al llarg del matí va poder conèixer el projecte socioeducatiu de la de Sant Salvador i de la de Torreforta. Els dos espais formen part de la Xarxa de Centre Cívics de la ciutat de Tarragona.  L’Amat i la Georgina van conduir els grups d’alumnes a conèixer la gran tasca familiar i social que realitzen els educadors amb els infants i les famílies.

ludo3        ludo1

Les ludoteques, que tenen un fons organitzat amb joguines, jocs i altres elements lúdics, són serveis destinats a cobrir el dret al joc dels infants acompanyats de les seves famílies i transmeten valors socials, cívics, culturals i inclusius.

En acabar la sortida els estudiants van poder entendre la funció que desenvolupen  les ludoteques en un barri o poble. Un espai de l’educació no formal únic i necessari.

ludo2