Segon conveni d’FP Dual

El pròxim curs 2017-2018 l’alumnat del CFGS d’Integració Social iniciaran la formació dual. Aquesta és una modalitat de FP que combina la formació teòrica a classe amb la formació pràctica remunerada a l’empresa.

L’Institut Narcís Oller ha signat un acord amb la Fundació Ginac perquè aquesta institució  tingui becats alumnat del cicle d’Integració Social durant tot el curs 2017-18. Aquesta acció forma part de l’aposta de l’institut per una formació professional més pràctica i adequada a la realitat empresarial de l’entorn.

IMG_0928

La signatura del conveni va anar a càrrec del director general de Ginac, José Carlos Eiriz i del director del centre, acompanyats de la gerent de Ginac Marta Tutusaus i de la cap del departament d’FP de l’Institut Montse López.

La Fundació Ginac vetlla per a la integració social i laboral de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental.