Conveni d’FP dual

Dimarts 16 de maig, va tenir lloc la signatura del primer conveni de col·laboració entre l’Associació pro-persones amb disminució psíquica de la Conca de Barberà, per promoure, impulsar i desenvolupar en règim d’alternança i formació dual, el cicle formatiu de grau superior d’Integració Social a l’Iinstitut.

2017-05-16 aprodisca petita

Durant el pròxim curs, 2017-18, l’Institut començarà a impartir aquest model educatiu dual en el cicle formatiu d’Integració Social. La formació professional dual és una modalitat d’oferta dins de la formació professional que es realitza entre el centre educatiu i l’empresa, amb un nombre d’hores o dies d’estada en el centre de treball i en el centre educatiu, de durada variable. Aquesta formació permetrà a l’alumnat  acumular més experiència en l’àmbit laboral i tenir més possibilitats de trobar treball al finalitzar els estudis de grau superior. L’alumnat realitzarà unes 900 hores de treball a l’empresa i percebrà una beca d’estudis de 532 € al mes.

Per altra banda, amb l’FP Dual, l’empresa pot disposar d’un capital humà amb les competències i habilitats personals i professionals necessàries i donar la possibilitat de formar a una persona d’acord amb les necessitats de l’empresa.

A l’acte de signatura van assistir representants de l’institut  i la gerent i la coordinadora de l’Associació pro-persones amb disminució psíquica de la Conca de Barberà.