Visita a l’espai Robert Gerhard de l’IEV

El passat dimarts, dia 16 d’octubre, els alumnes de 1r d’Anàlisi Musical, acompanyats pels professors Andreu Dexeus i Ekaterina Kàtcheff, van anar a l’Institut d’Estudis Vallencs per visitar l’espai dedicat al compositor Robert Gerhard. L’aula temàtica es va inaugurar el dia 25 de setembre coincidint amb l’aniversari del naixement del compositor.

El grup d’alumnes i professors van ser rebuts per la historiadora Olga Ger que és una de les persones que s’encarreguen de l’arxiu amb documents relacionats amb la vida i l’obra de Gerhard. Abans de començar, la Sra. Ger va observar que es tractava del primer grup d’escolars que hi feien una visita.
L’explicació oferia tant una visió general biogràfica de l’autor, com detalls de les seves obres epistolar i compositiva. Cal remarcar la importància d’aquest fons documental pel qual mostren interès músics i historiògrafs de tot arreu.

A part de la introducció de la Sra. Olga Ger, el grup va poder disfrutar del gust i la calidesa de l’interior, creat amb aparent senzillesa i un excel·lent aprofitament i adequació arquitectònics de l’espai.