TALLER de CIÈNCIES AMBIENTALS

La setmana passada, l’alumnat de 1r d’ESO, van realitzar un Taller de Ciències Ambientals amb els companys de l’Hort de la Sínia a la desembocadura del riu Gaià.

Va fer un dia molt bo i bonic amb unes nuvolades fantàstiques cap al nord i un aire que els va fer més agradable l’estada, l’atenció i l’esbarjo.

Els Tallers van consistir en els ocells i la fauna en general, la vegetació, l’arena de la platja i el bosc de ribera i les interaccions entre ells. Hi va haver un taller dedicat al corriol camanegra, un ocell que nia al rere platja en la zona de dunes i que aquest col·lectiu ambiental en fa un seguiment molt curós perquè segueixi habitant-hi.

D’aquest dia se’n va treure una conclusió: “Siguem curosos i respectuosos amb l’entorn i coneguem-lo. És això el que ajuda al primer”.

Els alumnes i les alumnes es van comportar, van passar-ho bé i van intervenir amb encert, els/les que ho van fer.