Sortides tutoria

🚶‍♂️🚶‍♀️ Divendres 6 d’octubre, van tenir lloc les tradicionals excursions de tutoria d’inici de curs. Una bonica jornada, que té l’objectiu de conèixer els companys i companyes i professors/es d’una manera més relaxada i distesa.

L’alumnat de 1r ESO va anar d’excursió a Alió. Van sortir des de l’Institut caminant i, arribats a Alió, van fer jocs cooperatius i lúdics.

L’alumnat de 2n ESO va anar d’excursió a la Fontscaldes. Allí van fer activitats i jocs lúdics com l’arrenca cebes i crear noms amb el cos.

L‘alumnat de 3r ESO va anar d’excursió caminant de Mont-ral a Alcover. Allí van esmorzar i van estar una estona en un entorn molt bonic.

L’alumnat de 4t ESO va anar d’excursió a la platja llarga de Tarragona. Allí van fer una ruta a peu, van esmorzar i van estar una estona en un entorn immillorable.

L’alumnat de 1r BAT va anar d’excursió a la Torre de la Mixarda, a Figuerola del Camp, caminant des de l’Institut.

L’alumnat de 2n Batxillerat va anar d’excursió a la platja de Torredembarra. Allí van fer activitats com vòlei, ioga, futbol i alguns van aprofitar per caminar.

L’alumnat de l’IFE van participar de la tradicional sortida de tutoria. Va ser una oportunitat per compartir i fer pinya tant alumnes com professors al llarg dels quasi 18km fins a la Torre de la Mixarda. Un cop allí van esmorzar i van poder visitar la torre abans de tornar cap a l’Institut.

Podeu veure més fotografies a l’Instagram de l’Institut: