Sortides tutoria: 1r ESO a Alió

El passat divendres, 4 d’octubre, van tenir lloc les tradicionals sortides de tutoria. Alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO van realitzar caminades per indrets propers de l’Alt Camp. Amb aquestes excursions s’intenta promoure el companyerisme, l’esport saludable i, aquest any, la recolllida de residus i neteja del nostre entorn. Des de la comissió escoles Verdes del Narcís Oller es va potenciar l’activitat a dedicar una estona, a cada sortida, per a la recollida de deixalles. És molt freqüent trobar-se plàstics i altres escombraries, a la natura, i cal conscienciar i potenciar una educació que cuidi i mantingui neta la muntanya.

A 1r ESO van anar caminant des de l’Institut a Alió. Allí els i les alumnes van realitzar tot d’activitats en equip. Una bona manera de passar-s’ho bé i conèixer els companys de classe i professores en un altre ambient, molt més distès.