Sortida tutories de 3r d’ESO

El passat dijous, 11 d’octubre, tots els alumnes d’ESO de l’Institut Narcís Oller van realitzar les tradicionals sortides de tutoria. Aquestes excursions es realitzen cada any amb l’objectiu d’apropar i intercanviar experiències entre professors/es i alumnes. Són excursions caminant per indrets propers que ens permeten fer esport i conèixer el nostre entorn més proper.

Els i les alumnes de 3r d’ESO, aquest any, van anar a fer una excursió al terme de Montferri.

A les 9’00 del matí van iniciar el camí des del poble de Montferri, van enfilar muntanya amunt i van trobar primer la Torre del Montferri (també coneguda com a “Torre del Moro”) i, més endavant, la “Tossa grossa”, el punt més alt del terme, des d’on van poder contemplar tots els poblets del voltant, de l’alt camp.

Finalment, el destí, el santuari de la Mare de Déu de Montserrat de Montferri, on van poder fer una visita al seu interior i on se’ls va explicar com havia estat construït, i la importància d’aquest santuari tan estimat pels montferriencs i montferrienques.

Una construcció que fou impulsada i aixecada, pedra a pedra pels veïns i veïnes d’aquesta petita localitat.

Per si us interessa més informació sobre el Santuari de Montserrat a Montferri podeu visitar la seva pàgina web.