Sortida tutories 1r ESO

El passat dijous, 11 d’octubre, tots els alumnes d’ESO de l’Institut Narcís Oller van realitzar les tradicionals sortides de tutoria. Aquestes excursions es realitzen cada any amb l’objectiu d’apropar i intercanviar experiències entre professors/es i alumnes. Són excursions caminant per indrets propers que ens permeten fer esport i conèixer el nostre entorn més proper.

Els alumnes de 1r d’ESO van fer una excursió des de l’Institut fins a Alió caminant.

Durant la caminada van poder xerrar i gaudir dels companys/es.

Un cop van arribar a Alió els professors/es divideixen els alumnes en dos grups. Mentre un grup fa activitats lúdiques (cursa de sacs, joc del mocador…), l’altre grup realitza una cursa d’orientació; tot plegat resulta un moment de convivència i disbauxa entre totes.

Una jornada per repetir l’any que ve!