Setmana de Crèdit de Síntesi

La setmana passada els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO van realitzar el seu últim treball cooperatiu al centre, el crèdit de síntesi. Aquest consisteix en realitzar, durant una setmana, un treball en equip, amb el qual es repassaran alguns dels continguts treballats de les diferents matèries durant el curs; i amb l’objectiu de compartir i cooperar amb els company i les companyes de la classe, aprendre a treballar en conjunt per obtenir uns resultats comuns.

Els alumnes de 1r d’ESO realitzen el crèdit “Trivial de l’Alt Camp”, l’objectiu és elaborar un joc amb diferents qüestions sobre l’Alt Camp, la seva comarca. D’aquesta manera els nois i noies de 1r descobreixen el seu entorn a nivell cultural, social, econòmic i geogràfic.  Per poder elaborar el trivial visiten diferents centre d’interès de Valls.

Alumnes de 1r d’ESO al Consell Comarcal
Alumnes de 1r ESO al Torrent El catllar

Alumnes de 1r ESO a la Biblioteca municipal

Els alumnes de 2n d’ESO realitzen el “Sweet Fourteen”, l’objectiu és investigar el canvi generacional d’avis a nets. Descobrir què feien els seus avis i àvies a la seva edat, a què jugaven, quina música escoltaven…  Per poder elaborar aquest treball visiten les residències d’àvis i àvies Alt Camp i Santa Teresa de Valls. Una experiència enriquidora tant per als avis com per als alumnes.

Alumnes de 2n d’ESO teatralitzant el seu treball

Acompanyen els alumnes els professors i professores de l’equip docent de 1r d’ESO i 2n d’ESO.

Els alumnes de 3r d’ESO realitzen el crèdit “Fem un viatge”. L’objectiu d’aquest és organitzar un viatge de fi de curs. Per poder elaborar-lo han d’assistir a unes xerrades d’economia, organitzades pel professor d’economia del centre Carles Gallart, i a unes xerrades que organitza una agència de viatges de valls. Els alumnes l’últim dia celebren un “Fitur Narcís Oller” on el tribunal del crèdit de síntesi ha de decidir quin és el millor o millors viatges.

Algunes de les maquetes elaborades pels alumnes de 3r ESO.