Primer de batxillerat al teatre

Ahir dimecres 16 de febrer l’alumnat de 1r de batxillerat va fer una sortida a Barcelona per veure l’obra La filla del mar, adaptació musical del clàssic d’Àngel Guimerà que es representa al teatre Condal.

La sortida es va completar amb una visita guiada a l’exposició Els Català, fotògrafs d’un segle, al Museu d’Història de Catalunya.

Els alumnes van poder gaudir d’un dia rodó amb l’obra de teatre, que va agradar molt, i l’exposició que els va resultar molt interessant.

La sortida ha completat les organitzades pel Departament de Català aquest curs per a cada nivell, que han pogut tornar a la normalitat després del parèntesi forçós del curs passat:

Primer d’ESO va anar a Tarragona a veure l’obra L’assassinat del professor de matemàtiques, a més, van fer un taller sobre Roma i les matemàtiques, amb la col·laboració del Departament de Matemàtiques.

Segon d’ESO va anar també a Tarragona a veure l’obra SAC, i després van fer un recorregut guiat per la Tarragona romana, amb la col·laboració del Departament de Socials.

Tercer d’ESO va anar a Barcelona a veure l’obra Assassinat a l’Orient exprés, completada amb un recorregut guiat per diferents indrets de la Barcelona antiga, amb la col·laboració del Departament de Socials.

Quart d’ESO va anar a Barcelona a veure Nosaltres: a nosotras nos daba igual, i posteriorment van realitzar un recorregut per la Barcelona del 1714, també amb la col·laboració del Departament de Socials.

I, per últim, segon de batxillerat, que va anar a Barcelona a veure l’obra T’estimo si he begut, adaptació musical dels contes de l’escriptora Empar Moliner. També, els alumnes de la matèria de Literatura catalana van assistir a la representació de Quanta, quanta guerra, basada en l’obra homònima de Mercè Rodoreda, dins del Festival Guant al Teatre Principal de Valls.