PREMIS SANT JORDI 2023

Divendres passat, al Teatre Principal de Valls, es va celebrar l’esperat acte del Cartell de Premis de Sant Jordi de l’Institut Narcís Oller.

El cartell de premis d’enguany consistia en els tradicionals concursos literaris en català i en castellà, el concurs Cangur de Matemàtiques i els concursos de fotografia de filosofia i escoles verdes.

PREMIS DEL CONCURS CANGUR de MATEMÀTIQUES

PREMIS DE FOTOFILOSOFIA

PREMIS DE FOTOGRAFIA D’ESCOLES VERDES

PREMIS LITERARIS de CASTELLÀ

PREMIS LITERARIS de CATALÀ

La gala fou dirigida i presentada pels alumnes de 2n de Batxillerat escènic i va comptar amb les actuacions musicals de la coral de professors i alumnes dirigida pel director i professor de música, Andreu Dexeus i acompanyada pels professors Pablo Medina, a la bateria, i Vicenç Llopis al Saxo.

Els premis han comptat amb el patrocini de l’AMPA i l’Ajuntament de Valls. Felicitem la llarga llista d’alumnes guanyadors/es en les diverses categories.

Més fotografies i vídeos a l’Instagram del centre: